Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 2, 2013
Image Size
289 KB
Resolution
1280×1510
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,059
Favourites
135 (who?)
Comments
27
×
Control by Octobertiger Control by Octobertiger
A 13 doodle I did a few weeks ago that I decided needed some color.
Add a Comment:
 
:iconschakalfell:
Schakalfell Featured By Owner Mar 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
MATRIIIIIXXXXX o.o 

Nice pic btw :3 
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 13, 2014   Digital Artist
Thanks C:
Reply
:iconarticfoxice:
articfoxice Featured By Owner Apr 4, 2013  Student Artist
gotta suck to have a thing in your head.
Reply
:iconnami96:
Nami96 Featured By Owner Mar 3, 2013
Is he in pain? Great art btw! ^^
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
Probably some, but he's lived with it his whole life...
Thanks C:
Reply
:iconnami96:
Nami96 Featured By Owner Mar 4, 2013
^-^
Reply
:iconallicynallen:
allicynallen Featured By Owner Mar 2, 2013
THIS. SADKLSJAKDLASJHDASHLIDJLASKNJAKSBCAKHDKJSAIODJSKABJFKHSADA.
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
Hahaha, I was going to show this to you when you were over... but then Halo got in the way. Btw, now you need to come back so we can do that some more.
Reply
:iconallicynallen:
allicynallen Featured By Owner Mar 4, 2013
Yes! That was so fun, even though we had no idea what was going on haha.
Reply
:iconthecompleteanimorph:
TheCompleteAnimorph Featured By Owner Mar 2, 2013
Can I steal your cats ouo
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
You might not like him. He's got a tenancy to make large messes in the house.
Reply
:iconthecompleteanimorph:
TheCompleteAnimorph Featured By Owner Mar 4, 2013
Maybe I can steal a less troublesome cat.
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
Haha yeah. January would be nice. He would only shred your furniture. 13 would melt it beyond recognition.
Reply
:iconarticfoxice:
articfoxice Featured By Owner Apr 4, 2013  Student Artist
how is april?
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Apr 4, 2013   Digital Artist
The kind that hides in your closet and doesn't let you come near her. XD
Reply
:iconarticfoxice:
articfoxice Featured By Owner Apr 4, 2013  Student Artist
cool! we could be best friends! I do that sometimes XD i was born in april so that is why i asked.
Reply
:iconthecompleteanimorph:
TheCompleteAnimorph Featured By Owner Mar 4, 2013
Ahahaha... haha... ha. yeah, I'd rather have shredded.
Reply
:iconmooseprince:
MoosePrince Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh man, that orange with grey looks so good together. Nnng.
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconpuppetangel:
PuppetAngel Featured By Owner Mar 2, 2013
Wow, this looks amazing, I love it!
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 4, 2013   Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconpuppetangel:
PuppetAngel Featured By Owner Mar 4, 2013
No problem!
Reply
:iconsix-and-sticks:
Six-and-Sticks Featured By Owner Mar 2, 2013  Hobbyist General Artist
ALL THESE 13 DOODLES MAKE ME WAY TO CURIOUS
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 2, 2013   Digital Artist
X3 He will make his appearance in the comic pretty soon.
Reply
:iconxxbloodywarriorxx:
xXBloodyWarriorXx Featured By Owner Mar 2, 2013
I have no idea how you manage to draw while having such painful-sounding issues. .n.
I get the flu and I whimper, moan and curl up for a few days and only reply to feedback or write journals. XD
Reply
:iconoctobertiger:
Octobertiger Featured By Owner Mar 2, 2013   Digital Artist
Haha, I wish I felt up to it. I did this a few days ago when I was feeling much better. Today I spent the whole day on my bed. xD
Reply
:iconxxbloodywarriorxx:
xXBloodyWarriorXx Featured By Owner Mar 2, 2013
OH.
Can't say I know how you feel because as said, I get the flu and I feel like I'm dying one cell at a time - ahem - well, I still hope you feel better soon, whenever that time may be. D:>
...
Maybe magic will happen and it will be tomorrow. :la:
Reply
Add a Comment: